Suportul tehnic in utilizarea aplicatiilor software

 Suportul tehnic in utilizarea aplicatiilor software de nivel Enterprise (Primavera P6 EPPM este una dintre acestea) este necesar pentru buna desfasurare a proceselor de business care se sprijina pe aceste instrumente. Atunci cand operarea datelor se realizeaza in timp real, rapoartele de progres reflecta cu acuratete situatia din teren, orice blocare sau incetinire a sistemului poate conduce la intarzieri in raportare si implicit luarea unor decizii nefundamentate.

Principalele caracteristici in evaluarea profesionalismului unei echipe de suport:

  • Timp de raspuns cvasi-instantaneu in urma raportarii unui incident
  • Timp de rezolvare in functie de nivelul de severitate al incidentelor
  • Acces call center in orele de program atat pentru probleme de utilizare cat si pentru incidente tehnice
  • Acces “remote” pe server / statiile de lucru
  • Interfata intre end user si casa de soft (ORACLE)

Infinity Business Solution este Partener Gold Oracle cu competente recunoscute pentru aplicatiile Primavera P6 EPPM si Primavera Risk Analysis.

Suntem prima companie din Romania care a implementat Primavera Risk Analysis (in trecut Pertmaster) la marile companii din industrie (OMV Petrom, Bog’Art, Transgaz).

                Intr-un singur pachet puteti achizitiona acum:

  • Servicii de metenanta anuala asigurata de producator (ORACLE)
  • Servicii de suport tehnic asigurate de partener (Infinity Business Solutions)
  • Outsourcing specialisti project planning & risk management – la cerere

Pentru o oferta completa de suport, completati formularul de pe site:

http://support.infinitybiz.ro/

sau solicitati mai multe informatii la adresa:

support@infinitybiz.ro

 

Formular achizitie pachet suport tehnic
  •   Servicii de metenanta anuala asigurata de producator (ORACLE) + Servicii de support tehnic asigurate de partener (Infinity Business Solutions)
      Outsourcing specialisti project planning & risk management